wyjazdy nurkowe 2018

2018 rok będzie dla naszego centrum bardzo pracowity! Zamierzamy zrealizować 5 wyjazdów nurkowych, w tym 2 duże wyprawy do egzotycznych krajów. Oprócz tego, zrealizujemy kilkanaście kursów i kilkadziesiąt razy zaliczymy wody otwarte w okolicy i za granicą. Oto nasze plany na wyjazdy nurkowe 2018!

Styczeń – kwiecień

Miesiące zimowe i wczesnowiosenne to zbyt wcześnie, by nurkować poza ogrzewanym wnętrzem pływalni. W tym okresie skupimy się na kursach w ich początkowych fazach, czyli teorii przyswajanej w salkach wykładowych oraz zdobywania pierwszych szlifów w ciepłym basenie.

Nasze zajęcia prowadzimy w tempie przystosowanym do grupy. Zaczynamy je już w styczniu, dlatego też nie ma pośpiechu, by wyrobić się przed sezonem. Sprawdź, w jaki sposób zdobędziesz w Octopusie wymarzoną licencję!

Pierwsze kursy rozpoczną się 22-24 stycznia. Kliknij i sprawdź jakie certyfikaty możesz u nas zdobyć. Do końca maja przeprowadzimy kilka edycji kursów, które kończyć się będą ćwiczeniami i sprawdzianami na wodach otwartych w następnych miesiącach.

Maj

W maju otworzymy sezon nurkowy i rozpoczniemy wreszcie wyjazdy na wody otwarte, gdzie nasi kursanci kończyć będą rozpoczęte wcześniej kursy. Do końca sierpnia z pewnością nie raz zaliczymy Kamionkę w Opolu, Koparki w Jaworznie czy Zakrzówek w Krakowie. UWAGA! Jest również opcja zakończenia rozpoczętego na początku roku kursu na naszym pierwszym wyjeździe nurkowym!

Egipt – majówka 2018

Do Egiptu wyjedziemy co prawda pod koniec kwietnia, ale w tym afrykańskim raju nurkowym spędzimy całą majówkę. Wyjazd odbywa się w terminie 28.04-05.05.2018, a celem są rafy zlokalizowane niedaleko Marsa Alam. Wszystkie istotne szczegóły, które go dotyczą, zebraliśmy w osobnym wpisie. Poniżej zamieszczamy nagranie z naszego wyjazdu do Hurgady, który odbyliśmy w 2016 roku.

Czerwiec

W czerwcu, konkretnie w drugiej połowie tego miesiąca wybierzemy się na MALTĘ! Będzie to nasza druga wizyta w tym kraju, którego zdecydowanie największą atrakcją są zatopione u wybrzeży wraki. Szczegóły dot. tego wyjazdu podamy wkrótce!

Sierpień

Po miesięcznej przerwie wypełnionej krótszymi wypadami, w sierpniu wybierzemy się do CHORWACJI. Wyjazd planowany jest na drugą połowę tego miesiąca, i tu również szczegóły pojawią się już wkrótce. Do mocnych punktów Chorwacji należą zdecydowanie świetne widoki, doskonała kuchnia oraz jaskinie, którymi naszpikowana jest linia brzegowa. To również nie będzie pierwsza nasza wyprawa na Bałkany!

Październik

Na jesień szykujemy prawdziwą bombę! W drugiej połowie października ruszamy w kilkunastogodzinną podróż samolotem i lądujemy w gorącej i egzotycznej TAJLANDII!!! W planach mamy 12-dniowy wyjazd w czasie którego zaliczymy 5 dniowe safari – 18 nurków, w tym dwa nurkowania nocne i jedno przy zachodzie słońca. Tajskie rafy sprawdzaliśmy w końcówce lata 2016 i już od samego początku bardzo nas urzekły! Sprawdźcie, jak to wyglądało!

Listopad

Nasz ostatni wyjazd w 2018 roku to również perełka! Na drugą połowę listopada zaplanowaliśmy wyprawę do MEKSYKU! Nurkową wizytówką tego kraju są cenoty, czyli system wapiennych, zalanych wodą tuneli, jaskiń i studni znajdujących się na Jukatanie. To obowiązkowa pozycja w karierze każdego nurka! Szczegóły dotyczące tego wyjazdu podamy już wkrótce! Nasze Centrum Meksyku co prawda jeszcze nie odwiedziło, jednak nurkowaliśmy na podobnej długości geograficznej. Sprawdźcie, jak to wyglądało!

W jaki sposób się zapisać?

Zapisy na na nasze wyjazdy przyjmujemy telefonicznie, pod numerem 0048 515 101 170. Informacji o szczegółach udzielamy także mailowo (centrum.octopus@gmail.com) lub poprzez nasz profil na Facebook’u. Wyprawy nurkowe na które możesz z nami jechać to doskonała okazja na zdobycie nowego doświadczenia, poznanie ciekawych ludzi o tych samych zainteresowaniach oraz spędzenie świetnych wakacji. O tym jak wygląda taki wyjazd możesz przekonać się pod tym linkiem.